Στη δημιουργία του καταστήματος “Nice Things” αρχικά είχα να σκεφτώ τα πολύ καλά προϊόντα της Ισπανικής φίρμας και ποιος θα ήταν ο καλύτερος τρόπος να αναδειχθούν. Επίσης καθώς τα καταστήματα “Nice Things” είναι αλυσίδα και άρα κάποια στοιχεία της διακόσμησης θα έρχονταν αυτούσια από την εταιρεία, έπρεπε να σκεφτώ και ποιο θα ήταν εκείνο το στοιχείο που θα διαφοροποιούσε το εν λόγω κατάστημα από τα υπόλοιπα.
Το ρετρό στοιχείο στην διακόσμηση ήταν ο «οδηγός» μου για να διαμορφώσω το κατάστημα αυτό. Από την πρόσοψή του κιόλας, με το εντυπωσιακό σιδερένιο στέγαστρο που σχεδιάστηκε από εμένα καθώς και την ταμπέλα του μαγαζιού, ο πελάτης αποκομίζει την αίσθηση ότι πρόκειται να μπει σε ένα παραμυθένιο ραφτάδικο της δεκαετίας του ’50.
Μπαίνοντας η αίσθηση ότι γίνεται κοινωνός κάποιου παλιού και τόσο εκλεπτυσμένου χρόνου, δεν εγκαταλείπει τον πελάτη, πράγμα που φρόντισα συνδυάζοντας τα αντικέ έπιπλα που έστειλε η εταιρεία με το έτοιμο δάπεδο LAMINATE σε παλαίωση που τοποθέτησα.
Επιπλέον επέλεξα το γκρι χρώμα για το κατάστημα που αναδεικνύει την όμορφη ταπετσαρία σε λευκό με μαύρα σχέδια που μπαίνει σε κάθε ένα από τα καταστήματα Nice Things. Το ρετρό στοιχείο συμπληρώνεται μοναδικά εκτός από τις επιμέρους διακοσμητικές πινελιές, με το παλαιό μπρούτζινο κεντρικό φωτιστικό που βρήκα και τοποθέτησα στην οροφή του καταστήματος.
Η ατμόσφαιρα που προσέδωσε ο δικός μου σχεδιασμός και το ύφος των προϊόντων Nice Things είναι κυριολεκτικά παραμυθένια. Ο πελάτης νιώθει πρωταγωνιστής μιας ιστορίας που θα γραφτεί σε ένα σκηνικό άλλης εποχής, μιας εποχής πιο ιδιαίτερης πιο λεπτοφυούς και όμως πιο εξεζητημένης που θ συνεχίσει να τον ακολουθεί κι αφού ολοκληρώσει τις αγορές του. Κι όταν καταφέρει κανείς να δημιουργήσει ένα τέτοιο αισθητικό αποτέλεσμα στην εποχή της τυποποίησης –ιδιαίτερα σε ότι αφορά τα ενδύματα- δεν μπορεί να νιώθει κάτι λιγότερο από υπερήφανος για το έργο του αυτό.